HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

ZAJÍMAVÉ VYBAVENÍ

↓NEJNOVĚJŠÍ DISKUSNÍ PŘÍSPĚVKY↓

OUTDOORFORUM: DISKUSE

Trénink, příprava, přežití, praktické rady, horolezecká metodika, zdraví

Kalorie, pitný režim a horolezectví



Hezké shrnutí..díky
31. 03. 2013, 10:13:07
Obávám se, že s těmi tělesnými zásobami tuku to nebude tak úplně objektivní. Obzvláště horolezci ale i jiní sportovci mají zastoupení tuku v těle daleko pod hranicí průměru. Tělo se u takových lidí pak chová po stránce výdajů energie jinak.
31. 03. 2013, 17:52:56
Jana
Jana

Já zase mám potíže se zadržováním tekutin. :) Je to docela nepříjemné a kdykoli se vydám na dlouhé cesty, tak musím počítat s komplikacemi. Používám teď produkt na odvodnění těla Liquid Off. Neviděla jsem ho v lékárně, ale jsem s ním spokojena. Takže kdyby někdo měl podobné potíže...

03. 04. 2017, 23:15:30
Petr
Petr

Žádný produkt na odvodnění bych nedoporučoval používat. V horách a při větším výdeji energie tělo musí s vodou hospodařit, dehydratace a disbalance iontů v těle je nebezpečná. Je potřeba doplňovat tekutiny, zvlášť v horku a ve vyšší nadmořské výšce (řekněme nad 2500 mnm). Káva, černý čaj, velmi sladké nápoje (cola) a příliš sladké či slané jídlo také odvodňují škodlivým způsobem. Nejlépe pít dostatek čisté vody, ředěnou minerálku nebo čistý ovocný džus vodou v poměru 1:10 (více vody), nebo slabý čaj.

28. 08. 2018, 15:15:45


Sem vložte diskusní příspěvek.


 
 +   = 
*napište slovy, kolik je pět plus pět
 
* - antispamový filtr není vyžadován u registrovaných přispěvatelů
 

RSS této diskuze

RECENZE VYBAVENÍ

... z webu SvetOutdoru.cz