HedvabnaStezka.cz SvetBehu.cz Pohora.cz SvetOutdooru.cz TuleniPasy.cz Pádler.cz Festival OBZORY Expediční kamera SNOW Film fest Klub cestovatelů Praha/Brno

ZAJÍMAVÉ VYBAVENÍ

Obtížnost: D
Nejvyšší bod: soutěska Örflaschlucht cca 700 m

Popis:

Vzrušující cesta podivuhodnou soutěskou Örflaschlucht, zpřístupněná v letech 1992/93, je tajným tipem znalců. Přístup ani trasa nejsou vyznačeny, za vysokého stavu vody je soutěska neschůdná. Kdo však přesto nástup najde, musí místy traverzovat 20 m nad divoce zurčícím potokem po ohlazené, lehce vyduté skalní stěně.

Z "podsvětí" nakonec vystoupí po svislé, rozeklané stěně. Jako kontrast doporučujeme na závěr vzdušné dobrodružství na skalnatých trasách Kapfu.

Příjezdové místo:

Götzis, 445 m, výjezd z dálnice (nádraží)

Výchozí bod:

U koupaliště východně od vesnice, cca 470 m

Výstup:

Z výchozího místa podél potoka soutěskou Örflaschlucht - za masivním, novým dřevěným mostem a hned za ním následujícím malým betonovým můstkem odbočit na Meschatleweg (zde je strmý stupeň s velkými balvany).

Vpravo od koryta po pěšině, částečně korytem potoka až k "nástupu" - začátek vpravo nahoře na skalním pásu - na konci zajištění průnik pod vklíněným balvanem - doleva přes potok k dalším lanům - cca 40 m před hrází a obloukovým mostem doprava přes potok k 30 m vysoké stěně, kde se vystupuje.

Sestup:

Meschatleweg, popř. Schönebuchweg

Obtížnost: D,

KS 4/5-A; vlhká a kluzká místa

Doba lezení: Čistý čas lezení 1 hod.

Orientační mapa

09.12.2014,

Sem vložte diskusní příspěvek.